تعمیر پکیج در کرج

نصب رادیاتور در کرج

بهترین نصاب حرفه ای و دقیق رادیاتور در کرج را از مجموعه کیاسرویس بخواهید .نمایندگی مجاز ایران رادیاتور ، بوتان، لورچ و بویلر 2000

  • نمایندگی نصب رادیاتور در کرج و حومه
  • نمایندگی نصب رادیاتور در شاهین ویلا
  • نمایندگی نصب رادیاتور در گوهردشت
  • نمایندگی نصب رادیاتور در آزادگان
  • نمایندگی نصب رادیاتور در جهانشهر
  • نمایندگی نصب رادیاتور در عظیمیه
  • نمایندگی نصب رادیاتور در مصباح
  • نمایندگی نصب رادیاتور در باغستان کرج
  • نمایندگی نصب رادیاتور در کمالشهر
  • نمایندگی نصب رادیاتور در خرمدشت
  • نمایندگی نصب رادیاتور در پیشاهنگی
  • نمایندگی نصب رادیاتور در رضوانیه
  • نمایندگی نصب رادیاتور در کردان
  • نمایندگی نصب رادیاتور در زعفرانیه
  • نمایندگی نصب رادیاتور در سهیلیه
  • نمایندگی نصب رادیاتور در چهارباغ
  • نمایندگی نصب رادیاتور در قوهه
  • نمایندگی نصب رادیاتور در تهراندشت
  • نمایندگی نصب رادیاتور در حصارک

تعمیر پکیج در کرج 

نصب-رادیاتور-در-کرج
خرید رادیاتور و نصب و تعمیرات رادیاتور در کرج

نمایندگی نصب رادیاتور ایران رادیاتور در کرج

کیاسرویس نمایندگی نصب رادیاتور در کرج و تمامی مناطق استان البرز با بیش از پانزده سال سابقه و کادری با تجربه ی بالای کاری . نصب رادیاتور های ایران رادیاتور بوتان سپاهان و سایر برند ها

 نصب رادیاتور در کرج | با کیفیت بالا و قیمت مناسب

خدمات تعمیر و نصب رادیاتور در کرج، توسط تیم کیاسرویس با قیمتی مناسب انجام می‌شود. رادیاتورها، ابزارهای گرما دهنده در محیط هستند که انواع متنوعی دارند. متخصصان ما با توجه به مساحت و موقعیت زندگی شما، راهنمایی های لازم را برای انتخاب رادیاتور مناسب ارائه می‌دهند. همچنین، هزینه نصب رادیاتور ایران رادیاتور در کرج نیز با بهترین قیمت برای شهروندان گرامی ارائه می‌شود. برای دریافت خدمات، تنها کافیست با متخصصین ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند. تیم کیا سرویس خدماتی از قبیل نصب رادیاتور در کرج، نصب رادیاتور در گلشهر، نصب رادیاتور در گوهردشت و همچنین نصب رادیاتور در باغستان را ارائه می‌دهد.

مدت‌هاست که در کرج، نصب و تعمیر رادیاتور را توسط متخصصین با تجربه‌ای که در طول سال‌ها جمع‌آوری کرده‌ایم، انجام می‌دهیم. این تجربه به ما کمک کرده است تا همیشه مشتریان خود را راضی نگه داریم.

هزینه ی نصب رادیاتور

پس از مشاوره با ما در کیاسرویس، هزینه نصب رادیاتور بر اساس تعداد و محل مورد نظر بیان می‌شود. ارزانی هزینه‌ها در کنار کار تمیز و حرفه‌ای ما، باعث می‌شود بهترین خدمات را از تیم کیا سرویس دریافت کنید.

نصب و تعمیر رادیاتور در کرج، خدماتی از قبیلی است که نیازمند دقت و مهارت است تا مشکلات مداوم پیش نیاید. کیاسرویس با مهندسین مجرب خود، این خدمات را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. با تماس با ما، کارشناسان ما شما را برای انجام بهترین کار با کیفیت بالا راهنمایی می‌کنند.

نصب رادیاتور در کرج

تعمیر و نصب رادیاتور در کرج

رادیاتورها به عنوان وسایل گرمایشی، انرژی گرمایی را از منبع گرما  مانند پکیج‌ جذب کرده و آن را به اطراف منتقل می‌کنند و موجب گرم شدن محیط می‌شوند. انتخاب تعداد و ابعاد رادیاتورها برای ایجاد گرمای مناسب در فضا با محاسبات گرمایی و متراژ مرتبط است.

از جمله عوامل تعیین‌کننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع رادیاتور و نحوه انتقال حرارت
  2. وضعیت جغرافیایی و دمای منطقه
  3. نوع و کارایی سیستم گرمایشی مورد استفاده
  4. ابعاد و نوع موتورخانه و پکیج گرمایشی
  5. قطر و اندازه لوله‌کشی شوفاژ
  6. محل قرارگیری (آپارتمان یا خانه)
  7. میزان نور آفتاب و شیوه نورپردازی
  8. وجود یا عدم وجود عوامل مانند باد و تهویه مطبوع

این عوامل همگی به‌طور ترکیبی و با دقت توسط متخصصین برای انتخاب بهینه‌ترین رادیاتورها برای هر محیط در نظر گرفته می‌شوند.

هزینه تعمیر شوفاژ

قیمت‌گذاری برای تعمیر و نصب شوفاژ پس از مراجعه متخصصین ما انجام می‌شود. اما علی رغم این، می‌توانید با اطمینان از کیفیت بالای خدمات ما استفاده کنید. حتی در موارد پیچیده‌تر، راه‌حل‌های ساده‌تری توسط متخصصین ما اعمال می‌شود. همچنین، در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال استفاده می‌شود.هزینه ی نعمیرات به دو موضوع بستگی دارد . معمولا شوفاژ رادیاتور ها به علت جرم زیاد و املاح سنگین آب دچار سوراخ شدگی میشوند . این سوراخ ها معمولا با جوشکاری تعمیر میشوند که هزینه ی جوشکاری  توسط متخصص اعلام میشود . در صورتی که سوراخ رادیاتور در جایی یاشد که امکان جوشکاری نباشد از راه دوم استفاده میشود .راه دوم به شرط پره ای بودن رادیاتور ها به این صورت میباشد که قسمت مورد نظر را جدا کرده و به همان مقدار رادیاتور جدید متصل میشود .

نمایندگی نصب رادیاتور در کرج

خدمات کیا سرویس جهت نصب و تعمیرات شوفاژ در کرج

تیم کیا سرویس با داشتن نیروهای تاسیساتی حرفه ای و کاربلد، خدمات نصب و تعمیر شوفاژ رادیاتور  را در اقصی نقاط کرج به شما عزیزان ارائه می دهد. ثبت سفارش به این صورت است که شما با ما تماس میگیرید و ما نیروی خود را در اسرع وقت به محل اعزام می کنیم. خدمات ما شامل موارد زیر می‌شوند:

  • رادیاتور سازی شبانه روزی در کرج
  • نصب فن بر روی رادیاتور شوفاژ در کرج
  • رادیاتور سازی کرج
  • نصب شوفاژ در منزل در کرج
  • تعمیر سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ در کرج
  • نصاب رادیاتور در کرج

چطوری رادیاتور انتخاب کنم؟

قبل از انتخاب رادیاتور فاصله های لوله های بالا وپائین محل نصب را اندازه گیری نمایید.(35-50-55-و یا 60 سانتی متر) به استثنای رادیاتور های اکسترود یا پروفیلی یا کریستال یا پره های آن ها ثابت و غیر قابل افزایش یا کاهش است. در مورد دیگر انواع رادیاتور های آلومینیومی دایکاست تعداد پره های بلوک ها قابل تغییر در محل میباشد. انواع رادیاتور های آلومینیومی شوفاژ به صورت دیواری (روی دیوار ) نصب میگردند و فاصله پاییین هر بلوک از کف تمام شده میباید ده تا دوازده سانتی متر باشد.

محل نصب رادیاتور ها

تلفات حرارتی از دو طریق انجام میگیرد یکی تلفات ناشی از جداره ها از قبیل سقف و کف دیوار و پنجره ها و …. دیگری تلفات حرارتی ناشی از نفوذ هوای سرد از درب و پنجره ها لذا بهتر است رادیاتور را در زیر پنجره نصب کنیم تا مقداری از حرارت رادیاتور صرف تلفات پنجره و جدار ها شود و بخشی که باقی میماند اتاق را گرم کرده و دمای آن را در  حدی مناسب نگه دارد در این صورت میتوان در فصل سرما از فضای اطراف پنجره استفاده نموداگر رادیاتور در ضلع مقابل پنجره نصب شود به علت سرمای محیط اطراف پنجره استفاده از آن محیط مشکل خواهد بود اگر رادیاتور که حدود 60% (شصت در صد ) گرما را به صورت جا ب جایی منتقل میکند به صورت آزاد جلوی دیوار بیرونی زیر پنجره نصب شود نیروی شناوری هوای گرم آن به قدری بزرگ خواهد بود که امکان نفوذ هوای سرد شده روی وجه داخلی پنجره و هوای سرد وارد شده از درز های پنجره به درون اتاق را منتفی میسازد با این کار جریان هوا در اتاق (گردش هوای اتاق) بر قرار خواهد شد. هرگاه رادیاتور زیر پنجره نصب شود طول آن باید معادل پهنای پنجره انتخاب شود با این کار جریان عمودی هوا متعادل میشود و گرمای تابشی رادیاتور ها بیشتر میشود از طرفی هر چه سطح تابشی رادیاتور افزایش یابد در واقع سهم گرمای تابشی رادیاتور افزایش یابد تاثیر بیشتری در ایجاد آسایش گرمایی خواهد داشت زیرا گرمایی که از طریق تابش از بدن انسان به بیرون منتقل میشود با افزایش سطح تابش رادیاتور بهتر جبران میشود.

نکته:

بهتر است فاصله ی رادیاتور از جداره های ساختمان از دیوار حداقل پنجاه  میلی متر و حداقل از کف اتاق حداقل صد میلی متر باشد.استفاده از درب  و پنجره ی دو جداره علاوه بر اینکه سبب عایق صدا است میزان ضریب انتقال حرارت شیشه را تا حد زیادی کاهش میدهد .و البته در فصل زمستان از خیس شدن شیشه در سطح داخل اتاق نیز جلو گیری می نماید زیرا سطح شیشه در فصل زمستان.یک لایه  سرد است در اثر تماس بخار آب با داخل اتاق در روی شیشه آب جاری میشود ولی وقتی که شیشه دو جداره باشد.سطح داخلی آن گرم شده و میعان در سطح شیشه ی اتاق ایجاد نمیشود.

علت هوا گرفتن رادیاتور ها

معمولا علت هوا گرفتن رادیاتور ها یا در اثر نشت های مختصر آب از سیستم و لوله کشی گرمایش و اضافه کردن آب به مدار است.و یا واکنش های اکسیداسیون و احیای بین فلزات آلومینیوم و مس بکار رفته در پکیج و رادیاتور هاست .برای بر طرف کردن هوای جم شده در رادیاتور ها ابتدا باید پمپ سیرکولاتور را خاموش کرده و بعد از چند دقیقه که جریان آب درون لوله ها آرام شد تمامی رادیاتور های آلومینیومی و یا فولادی موجود در ساختمان راهوا گیری نمایید.اگر بعد از هواگیری رادیاتور ها رادیاتور خاصی مرتبا هوا بگیرد در صورتی که خوده آن رادیاتور و شیر اتصالات آن مشکلی نداشته باشدآن بلوک رادیاتور از آخر خط انشعاب گیری شده و جریان آب سیستم شوفاژ نمیتواند در آن گردش نماید در این صورت پس از مشورت با مهندس تاسیسات میتوانید نصب تعویض پمپ سیرکولاتور با پمپ قوی تر یا اضافه کردن پمپ دیکر به سیستم اقدام نمایید .در صورتی که سیستم لوله کشی از نوع کلکتوری انتخاب شده باشد و روی کلکتورهای رفت و برگشت شیر هواگیری (ایرونت )اتومات نصب شده باشد احتمال هوا گرفتن رادیاتور ها کمتر خواهد شد.

نکته یک  :

روی پمپ سیر کوله پکیج شوفاژ ها معمولا یک ایرونت اتوماتیک نصب شده و هوای جم شده مدار روی پمپ را به صورت اتوماتیک خارج میکند.

نکته ی دو :

در صورتی که به هر دلیل رادیاتوری بالاتر از شوفاژ نصب شده باشد باید شیر هواگیری اتوماتیک روی آن نصب شود پچون بیشتر هوای مدار به قسمت بالانرین نقطه ی آن هدایت میشود.

روش نصب بست رادیاتور پنلی در نصب رادیاتور در کرج

بست های رادیاتور های پنلی  در انواع مختلف با توجه به نوع و وزن رادیاتور طراحی شده اند و برای هر رادیاتور حداقل دو بست باید نصب شود عمده ترین راه انتقال گرمای رادیاتور به محیط روش همرفت میباشد که در صورت نصب رادیاتور با فاصله ی حداقل چهار سانتی متری از دیوار عملکرد مناسب تری را شاهد خواهیم بود میزان سیاه شدگی دیوار پشت رادیاتور نیز به حداقل میرسد در پشت رادیاتور پنلی محل هایی وجود دارد جهت قرار گرفتن بر روی بست ها با درست کردن شابلون از پشت رادیاتور به آسانی میتوان محل نصب بست ها را تععین کرد و راه دیگر با متر فاصله ها را از پشت رادیاتور گرفته و روی دیوار پیاده کنیم .

خرید و نصب حوله خشک کن کرج

نصب حوله خشک کن

رادیاتور هایی که در حمام نصب میشود با نام حوله خشک کن در بازار خرید و فروش میشود . این حوله خشک کن ها هم فضای حمام را گرم و مطلوب میکند و مثل رادیاتور ها معمولا در فصل سرما لوازم را بر روی آن ها خشک میکنند . به هر حال وسیله پر مصرف و پر کاربردی میباشد . نصب و خرید حوله خشککن ایران رادیاتور یا لورچ یا سایر برند ها رو میتونید از فروشگاه صمدی داشته باشید .

 

 

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا