تعمیر پکیج در کرج

تعمیر پکیج و آبگرمکن در کمالشهر

کیا سرویس نمایندگی مجاز بزرگترین شرکت های ایران رادیاتور ، بوتان ، لورچ و بویلر 2000

نصب و تعمیر آبگرمکن و پکیج ،سرویس سالیانه آبرگرمکن و پکیج فروش تمامی قطعات آبگرمکن و پکیج اعزام فوری سرویسکار ارزان و با ضمانت تعمیر خدمات پس از فروش و نصب رایگان شماره تلفن های تماس جهت همانگی  روی آیکون تماس کلیک کنید ،   شماره تلفن دفتر مرکزی  02634711670

 

تعمیر پکیج در کمالشهر کرج

تعمیرات پکیج در کمالشهر کرج با بهترین متخصصین . دارای نمایندگی های مجاز ، ایران رایادیاتور ، بوتان ، لورچ ، بویلر 2000 ، و انواع پکیج های خارجی . تعمیر و سرویس سالانه پکیج و رادیاتور در کمالشهر ، تنها نمایندگی ایران رادیاتور در کمالشهر دارای پلن A از شرکت بویلر 2000 و ایران رادیاتور ، دارای نشان رضایت مندی مشتری از طرف شرکت ها . تمعمیرات پکیج شامل شستشوی مبدل  ، رسوب زدایی و تعویض قطعات مصرفی ، تعویض قطعات مخروب و ایراد دار ، تعویض اورینگ ها ، تست نشتی آب ، تست نشتی گاز . اعزام فوری سرویس کار و تضمین تعمیر . برای تماس با دفتر کافیست روی آیکون تماس کلیک کنید . تخفیف ویژه برای کاربران سایت و کسانی که از سایت تماس بگیرند .تعمیر پکیج در کمالشهر عیب یابی تخصصی و تعمیر با ضمانت شش ماهه انجام میشود.

سرویس پکیج در کمالشهر

سرویس پکیج در کمالشهر با مجهز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات . مرکز نمایندگی تعمیرات پکیج صمدی در کمالشهر دارای دستگاه رسوب گیری مبدل به صورت مانیزه و تایم دار . این دستگاه باعث میشود اسید بیش از حد در لوله های مبدل باقی نماند و باعث پوسیدگی زودرس مبدل نشود . با گردش تایمینگ اسید در لوله های مبدل لوله ها از رسوب و زنگاب پاک شده و مبدل شستشوی کامل شود .

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کمال شهر

با افتخار نمایندگی صمدی نماینده رسمی و مجاز ایران رادیاتور در کمالشهر و تمامی محدوده ی کرج میباشد . برای اطمینان خاطر از قیمت و کیفیت خدمات ایران رادیاتور در پکیج و کولر گازی های ایران رادیاتور در کمالشهر بهتر است با نمایندگی های مجاز تماس گرفته شود تا پشتیبانی لازم جهت انواع خدمات و تعمیرات صورت پذیرد . نمایندگی ها مجاز به فروش و نصب و تعمیر و سرویس دسستگاه های شرکت چه گرمایشی چه سرمایشی میباشند .تیم کیاسرویس تنها نمایندگی ایران رادیاتور در کمالشهر میباشد که به صورت رسمی در حوزه ی پکیج و کولرگازی با مدیریت آقای مهندس صمدی فعالیت میکند. نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کمالشهر

نمایندگی پکیج لورچ در کمالشهر

انواع تعمیرات و سرویس پکیج های لورچ در کمالشهر با سرویسکاران حرفه ای و تعمیرات تضمینی در نمایندگی مجاز و رسمی لورچ در کمالشهر . انجام تمامی خدمات از جمله فروش ، نصب و گارانتی ، تعمیر و سرویس پکیج های لورچ در نمایندگی صمدی در کمالشهر .

 

تعمیر پکیج بوتان در کمالشهر

نمایندگی صمدی در کمالشهر با بیش از 15 سال سابقه و خدمات رسانی عالی در جهت نصب و تعمیر و سرویس سالیانه پکیج و آبگرمکن بوتان آماده پذیرفتن خدمات میباشد . برای خدمت رسانی هر چه دقیق تر و اعزام فوری سرویسکار با دفتر تماس بگیرید تا در نوبت قرار بگیرید .کیاسرویس بهترین سرویسکاران را در حوزه ی تعمیر پیکج بوتان در کمالشهر اعزام میکند و تعمیرات پکیج را ضمانت میکند .

مرکز نخصصی سیستم های سرمایشی گرمایشی صمدی

تعمیر پکیج و آبگرمکن در کمالشهر

تعمیر آبگرمکن بوتان در کمالشهر

یکی دیگر از خدمات مجموعه کیاسرویس تعمیر آبگرمکن بوتان در کمالشهر میباشد . تعمیر آبگرمکن شامل برطرف ایراد آبگرمکن و یا تعویض قطعات داخلی آن میباشد . نمایندگی صمدی برای انجام خدمات تا شش ماه گارانتی میدهد . تعمیر انواع آبگرمکن در این مجموعه انجام میشود .تعمیر آبگرمکن بوتان در کمالشهر با داشتن نمایندگی بوتان در کمالشهر در مجموعه بزرگ کیاسرویس انجام میشود .

نمایندگی بوتان در کمالشهر

نمایندگی بوتان در کمالشهر

همانظور که میدونید نمایندگی ها از نظر تخصص کارهای فنی دارای تائیدیه از شرکت های خاص مثل بوتان را دارا هستند ، بنابراین برای درخواست تعمیر و نصب آبگرمکن بوتان در کمالشهر بهترین انتخاب هستند .کیاسرویس نمایندگی بوتان در کمالشهر میعاد 29 پلاک 223 میباشد . برای مشاوره ، خرید ، و خدمات پس از فروش بوتان در کمالشهر به صورت حضوری میتوانید تشریف بیارید .نمایندگی بوتان در کمالشهر مرکز فروش پکیج های بوتان و آگرمکن های بوتان . خدمات پس از فروش بوتان در کمالشهر و گارنتی پکیج بوتان در کمالشهر و همچنین گارانتی آبگرمکن بوتان در کمالشهر  .نصب رایگان آبگرمکن و پکیج بوتان در کمالشهر 

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کمالشهر

تعمیر پکیج های ایران رادیاتور در کمالشهر یک کار کاملا تخصصی میباشد . یکی از کار های بسیار مهم در تعمیر پکیج عیب یابی میباشد که به سواد بالا و تجربه ی کاری بالای تعمیر کار پکیج نیاز دارد .  در همین راستا تعمیر کاران و سرویسکاران مجموعه ی حتما دوره ی مربوطه را گذرانده و از تجربه ی بالا برخوردار هستند .

تعمیر پکیج لورچ در کمالشهر

در تعمیر پکیج به علت داشتن قسمت برد پکیج ، تعمیر پکیج کار بسیار حساسی شده . چون در بیشتر موارد علت خرابی پکیج با برطرف کردن پیام ارور حل میشود و نیازی به تعویض قطعه نیست و هزینه به شدت کاهش میابد . تعمیر پکیج لورچ در نمایندگی صمدی نصب پکیج لورچ با گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان

تعمیر پکیج در کمالشهر

تعمیر پکیج بویلر 2000 در کمالشهر

پکیج بویلر با اینکه چند سالی است پا به عرصه ی ظهور گذاشته اما در بین پکیج ها بسیار بسیار محبوب و معروف شده . تعمیر پکیج بویلر 2000 نیز مانند پکیج های ایران رادیاتور و بوتان و لورچ در نمایندگی صمدی به صورت کاملا حرفه ای و بدون برگشتی در اسرع وقت انجام میشود .

تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی در کمالشهر

نمایندگی صمدی مرکز تخصصی سیستم های گرمایشی و سرمایشی در کمالشهر به علت داشتن تجربه ی بالا در زمینه ی تعمیر پکیج به صورت کاملا تخصصی تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی را نیز میپذیرد . تعمیر پکیج مرکوری ، ایساتیس ، مگارترم ، تاچی ، آریستون ، آماتیس ، مگاپلاس ، آلتروس و …….

نمایندگی ایران رادیاتور در کمالشهر کرج

تنها نمایندگی شرکت ایران رادیاتور در کمالشهر و کرج با بیش از پانزده سال سابقه ی درخشان . دارای نشان اعتماد و رضایت مشتری از طریق هپی کال توسط شرکت ایران رادیاتور و مشتریان . نمایندگی پکیج و کولر گازی های ایران رادیاتور در کمالشهر با نصاب و تعمیرکاران کولر گازی تائید شده از طرف شرکت . نمایندگی مجاز ایران رادیاتور در کمالشهر و دریافت گارانتی معتبر و شرکتی توسط مجموعه . کارشناسی نصب ، نصب ، لوله کشی زیرکار کولر گازی ، خرید و فروش کولر گازی ایران رایاتور ، نصب کولر گازی ایران رادیاتور ، نصب پکیج ایران رایاتور ، و تعمیرات پکیج و کولر گازی های ایران رادیاتور در کمالشهر ، کمتر از 30 دقیقه اعزام .

نمایندگی ایران رادیاتور-کمالشهر-کرج

نمایندگی بویلر 2000 در کمالشهر

نمایندگی مجاز پکیج و کولر گازی های بویلر 2000 در کمالشهر با مدیریت مهندس صمدی و تیم حرفه و کاربلد کیاسرویس . با بیش پانزده سال سابق ی درخشان در کرج . رضایت صد در صد مشتری از لحاظ کیفیت و قیمت . اعزام فوری و خدمات بینظیر این گروه تخصصی را از نزدیک ببنید .

معرفی قطعات پکیج به صورت کامل

هدف ما از معرفی قطعات پکیج به این است که بتونیم در هنگام تعمیر پکیج دیواری با قطعات آن آشنایی کامل را داشته باشیم تا به درستی عیب یابی پکیج دیواری توسط سرویسکار اعزامی را تشخیص دهیم . این پیش فرض و آشنایی باعث میشود سرویسکار متوجه علم ما شود و کار را بی عیب و نقص تحویل دهد.

برد پکیج

برد به صفحه ای سبز و یا گاها آبی رنگ میگویند که تمام قطعاتی مانند آی سی، خازن، مقاومت، رگولاتور و … را روی آن نصب شده  . از مهم ترین قطعات پکیج دیواری می‌توان برد پکیج را معرفی کرد به این دلیل که مغز پکیج برد پکیج است ؛ هنگاهی که دستورات را روی نمایشگر برد میبینید این پیامها و دستورات توسط برد انجام میشود به عبارتی اتاق فرمان پکیج برد پکیج است .
وظیفه برد پکیج ایجاد ارتباط بین تمام قطعات پکیج در میان گذاشتن آن توسط ال سی دی روی پکیج را هم به عهده دارد و با همان ال سی دی به ما اطلاعات لازم را میدهد.از مجموع قطعات روی برد می‌توان فیوز، رله، آی سی رگولاتور ، آی سی و ترانس و خازن را مثال زد.

برد پکیج

جرقه

یکی دیگر از قطعات پکیج جرقه زن می‌باشد که خب واضح است جرقه زن کاره روشن کردن شعله ی پکیج را بر عهده دارد.

وریستور

این قطعه یک نوع مقاومت است که با گرفتن ولتاژ اضافی مانع سوختن سایر قطعات میشود .

پمپ سیرکولاسیون

این نوع پمپ جهت تنظیم فشار آبگرم و گرمایش به کار رفته تا در مواقع افت فشار دما و باعث افزایش دما شود.

شیر اطمینان

این قطعه یکی از قطعات حساس به فشار و دما است . همانطور که از نامش پیداست برای اطمینان از آتش سوزی و ترکیدن دستگاه این قطعه بر روی پکیج نصب شده تا در هنگام افزایش دما ، با باز شدن خودکار شیر اطمینان بلافاصله آب پکیج تخلیه میشود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا